Monday, January 21, 2013

MEMANJAKAN TEKAK ?

As salam.

Selalu dengar orang perempuan suka memanjakan badan dengan pergi ke spa, memanjakan rambut pergi ke salon, tapi saya suka memanjakan tekak, muahaha. Nak buat macam mana, tekak saya ni anje anje anje sangat, selalu nak makan yang menepati selera dan yang disediakan sendiri.


Seperti gambar di atas ni, apa yang saya buat adalah, saya goreng telur dadar, burger ayam, letak tomato, letak hirisan timun, letak sos thousand island, letak sos cili sikit, tuang pepper sikit, pastu di apitkan dengan roti gardenia, perghhhhh Subway pun kalah tahu tak ?

Susah tau tekak cerewet ni, kalau ada orang lain bagi feedback makan kat situ sini sedap, tapi bila saya pergi cuba, ada je yang tak kena rasa dia tu, acaner ?


2 comments:

adarnadzmie said...

bestkan kak dpt manjakan tekak mcm ni... kenyang perut suka hati...:)

ieda immi said...

wahh nie lebih bahan dari roti nie ekeke ;) kenyang !